hopplös

Har jag umgåts med Anna för mycket, eller har jag bara blivit slarvig själv?
Jag tappar mobilen flera gånger om dagen, slarvar bort nycklarna flera gånger om dagen, glömmer och tappar bort saker hela tiden. Att jag tog på mig två olika skor (med olika klackar), drömmer saker och sen tror det är sant- de sista veckorna har jag sagt flera gånger "nehe då har jag nog drömt det" men ändå inte menat det riktigt för det är ju en mening man bara säger, meen ialf de ääär lite illa. Börjar fan snart bli rädd för mig själv.............. Jag kommer nog ha demens när jag blir gammal . Hur förebygger man det??

gammal bild
I natt åker Anna till Mallorca, guud så härligt för dig/er!!!:) Men vem ska jag dela frukt med i skolan? :(




I dag har Louise varit här i Degerfors med mig, guuud vaa goo hooon är den däär tjeejjeen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0