pip

Den här bilden från repressentera puttee..

Elin - P
Jag - U
Amanda - T x2
Jennifer - ett osynligt E.

Ja putte har varit skit kul, ... ialf tillåfrån på olika dagar. Jag skulle kunna skriva skit mycket med tanke på att de varit i 4 dagar, vi sett massa olika band, träffat mycket folk, och hänt olika saker så har många "citat" från helgen som får mig att skratta bara jag tänkter på det. Ni som var där, ni som jag var med och er som jag träffa vet ju det roliga. Hoppas ni också har haft kuul!! :) Tack för en rolig helg!

Bilder:


allt är lite hullerombuller och jag orkar inte fixa det fint eller nåt. Det är nästan bara bilder från sista kvällen när jag är med de från klassen men de är för att vi kom på att vi inte tagit några bilder :)
Nu ska jag sovaaaa, godnatt!!!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0