skooola

För mycket studenttagg för mig!! .. Kan det bli för mycket? ja.. om några månader lär jag få panik när jag väl förstår hur många månader det är kvar.
Jag är sleten och trött som om vi gått i skolan i flera månader, och är taggad på att börja planera studenten, balen, köpa allllting, leta fin bil, boka resa 2x osv, men får nog tvinga mig själv till att vänta lite!

ååååh tjejer vi har bara gått i skolan i 3 (!!!) dagar sammanlagt!?!?!? DET ÄR 10 (!!!!!) månader kvar!!!

"äckel 2a, fyfan va du är ful
"


Kommentarer
Postat av: JENNIFER!

"tiden går fort när man har roligt", vi får se till att ha kul då;)

2010-08-23 @ 16:23:32
Postat av: maaalin

jaaa vi ska ha kuuuul :)

2010-08-23 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0