jag gillar

  • Jag gillar att skotta tugnt varje dag
  • Jag gillar att skotta garage uppfarten fast jag inte har en bil
  • Jag gillar att att kommunen skottar dåligt
  • Jag gillar att sitta vid kamin och försöka få eld i en timme
  • Jag gillar att bli jätte svart av sotet på händerna/armarna
  • Jag gillar att lukta rök om händerna fast jag tvättar de
  • Jag gillar att mitt hår luktar rök
  • Jag gillar att jag blir klar med skottningen och eldningen halv sex och kom hem fyra
  • Jag gillar att jag måste laga mat till mig själv varje dag
  • Jag gillar att jag säkert är sämst på matte i världen
  • Jag gillar att bussen är sen varje morgon
  • Jag gillar att gå uppför istrappan påväg till skolan
  • Jag gillar att gå nedför istrappan påväg till bussen
  • Jag gillar att min dator är segast i världen
  • Jag gillar att Anna och Lovisa fyller 18 före mig

Citat från Louise "fan va kul det var att prata tvärtom språket när man var liten". Och ja precis, jag menar inte nånting av det jag skrev. 
Fast när jag delat av mig av de deprimerande meningarna så känns det lite bättre! Jag gillar trots allt att vara själv hemma :) Nu ska jag ut på en skön promenad!


3 doors down - it´s not my time.


Kommentarer
Postat av: cari 1

haha goo <3

2010-02-05 @ 08:40:14
Postat av: Lovisa

Pluttebebiseeeen, du får komma hit o bo här!:D

2010-02-05 @ 19:57:46
URL: http://lovistovis.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha tack Loooovis att du säger det nu när jag inte är själv hemma längre ;) nej men det har gått bra :D

2010-02-06 @ 15:28:22
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0