mannen i huset

Som säkert alla vet har det kommit en halv meter snö idag, och vad tycker vi om det??
- Det började lite roligt med att kanske 15 st från svartå bussen kom och gick på en lång rad från bussen till skolan i morse, det såg ganska kul och var lite roligt när man hörde att en efter en stampa av snön när man kom under tunnlarna. haha alla gjorde likadant så det var som om vi lekte Följe John typ :)

Nu har jag betet mig som en riktig man:
- skottat allting (fick nästan inte upp dörren!)
- satt på brasan
- fööörsökt få upp den tunga skottkärran för att få in mer ved, men tillräckligt man var jag inte (jobbigt om jag fryser ihjäl här inne..... hur får jag mer ved?)

Var är mannen i mitt liv som ska hjälpa mig med mans sysslor?
 Jag vill inte vara en man

Kommentarer
Postat av: Anna B

Böge Surballe är din man malin! han kommer snart o hjälper dig med sysslorna;) hihi

2010-02-01 @ 16:39:43
Postat av: malin

snälla kan du inte be evert i stället :$

2010-02-01 @ 16:42:44
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Niklas

vadå är ni kvinnor inte lika bra som vi män eller?!

2010-02-04 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0