längtar

Fan vad snö det är ute, sjukt! Jag tycker att det har varit lite för mycket snö för länge nu. Nu vill jag att den ska försvinna sakta utan slask och att våren ska komma!!

Jag gillar att tänka långt fram, finns så mycket jag längtar till:
- Lovisa, Louise och att många fyller 18 år
- Jag 18 år
- Körkort
- ÅFS
- sommarlovet
- jobb, tjäna pengar
- arvika festivalen eller peace
- putteiparken
- börja 3an
- 2 träningar i veckan på skoltid
- bal
- studenten
- studentresa (?)
- Turkiet i 5 månader
- plugga vidare - flytta hemifrån osv

Tänk att det egentligen är bara några få grejor som kommer hända inom ett och ett halvår? ÅH VAD KUL :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag vill också ha sommar!! Vart håller du hus föresten?? jag är ensam och ledsen kom och laga mat till mig!!

2010-02-22 @ 15:42:19
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/
Postat av: malin

jag hade nyss min första körlektion!! (y) jaså, varför är du ledsen stumpan? Varför säger du det nu när jag precis kom till degerfors!!

2010-02-22 @ 16:05:04
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0