spökstad

Det finns nog ingen i Degerfors som är stolt över att de bor här.
Det finns nog väldigt få som säger "Degerfors" med ett stolt ansiktsuttryck när de presenterar sig om var de bor.

Nej, det är nog inte många som är specielt stolta. Men egentligen... vad är det vi ogillar, och vad är folk (som inte bor här) snackar så mycket skit om? haha. Ja det är en grundfråga med mycket svar, konversationer, diskussioner på som sedan säkert leder till bråk. Så det har jag ingen lust att skriva om.
Fast på nyår, så tävlade jag och Lovisa med några om Degerfors och Karlstad. Och vi vann faktiskt i alla grenar!! (utom att de hade ett godishus med 530 sorter, vi har bara 500 sorter, men det är ovärt.) Det betyder att Degerfors är bättre än Karlstad, chockande nog!
Jag gillar inte Degerfors, men jag ogillar det inte heller på nåt sätt. Men än sak är säkert, jag ska inte bo här hela livet!!

Lovisa hitta en rolig paranoid (eller va de heter?) om Degerfors förut som hon länka, väldigt bra faktiskt!!! haha

Det här slår nog låten "spökstad" hahah!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha naa, det var egentligen inte jag som hittade den men det var jag som skickade den till dig:) den är ju rätt gammal.. Men i alla fall så slår den Spökstad :D

2010-02-25 @ 18:01:59
Postat av: malin

nej men det var ju du som länka den till mig ialf :D

Ja såg det, men helt klart bra!! :D

2010-02-25 @ 18:03:28
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0