Karlstad

Har varit i Karlstad sen i torsdags, jag gillar Karlstad! :D
- I torsdags så var jag, Lovisa, A.B och Sofia i Leklandet, det var kul! - men hade nog varit roligare om man var 10 år. Sen på kvällen medans de var och tränade gjorde Lovisa och jag middag till de. Vi hade hur kul som helst! inte för att det var roligt att laga mat (för de var ingen av oss bra på), utan för att vi har så himla kul tsm, haha jag älskar att skratta tillsammans med dig Lovisa! ( he-he, eeeeh HAHAHA). Sen efter det, mätta och belåtna, satte vi på Mamma mia, mös hela kvällen, och nördade MTV.
- På Lördag var vi uppe med tuppen kl 11. Gjorde oss i ordning och tog bussen in till stan. Lovisa åkte hem lite tidigare, men Anna och jag var där kanske 13-18? han inte ens gå i hälften av affärerna, men kan säga att mina pengar är i stortsett helt slut nu. Sen efter stan gick jag hem till min faster som också bor i Karlstad, sov där och kom hem nu för några timmar sen, roligt att umgås :)

Mobilbilder


från leklandet:

Ovanför drope slide. Det var som en rutchikana i 90 grader (!) från 10m eller nåt. Jätte läskig!





annat:


A.B och hennes bästa vän - chipspåsen

mys i soffan, och coola glajjjjer


TACK FÖR TVÅ JÄTTE BRA DAGAR TJEJER :)


Kommentarer
Postat av: a.

vackra bilder:D Dit måste vi åka igen, när jag samlat mod för att åka dropslide;):|

2010-01-11 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0