nyårsafton 09-10

Som sagt så åkte jag och Lovisa in till Karlstad för att fira nyår tillsammans med Anna och hennes kompisar. Jag är väldigt glad att Lovisa följde med för fy vad vi gjorde bort oss där inne när vi skulle komma hem till Anna och när vi skulle därifrån till busstation, hahah, jag skulle aldrig ha klarat det själv.
Det har hänt mycket kul, var roligt med nya ställen, nytt trevligt folk osv. Jag skulle nog kunna skriva mitt längsta blogginlägg om exakt allt vi gjort men de skulle ni inte orka läsa.
- Men min nyårs afton vart lyckad och jag hoppas att eran också blev det!!! :)

Har bara några dåliga mobilbilder just nu:


Kommentarer
Postat av: A.B

hahah oh stiliga bilder ;)



Kul var det :)

2010-01-04 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0