tisdag

De har vart en skön skoldag i dag. Jag tycker om att umgås med Anna och jag tycker om att umgås med tjejerna. Har märkt att jag ser skolan mer positivt när jag gör det jag ska och inte tänker på att jag inte orkar för stunden och gör det en annan gång. Då kan man busa utan samvete och göra saker på dagarna! :D

Typiskt att olika träningar ligger på samma dagar. I dag är det egentligen min simnings tränings dag men tränade aerobic i stället för Anna och jag ska testa nån djupvattnens träning i morgon? Har ingen aning om vad det är egentligen men det är säkert roligt. Fast egentligen vill jag träna i valla i morgon för Anna-Lena (vem fan är anna-lena tänker ni då) har ett aerobic & styrka pass och de är ända i valla som man känner att man kämpat på efteråt.
Jag måste nog göra ett tränings schema för hur ska jag få in när jag vill träna spinning/box på Davids också?? haha, det kommer nog sluta med att jag skiter i träningen överhuvudet taget och bara är ute och går ...


Sara, Louise, jag och Anna i ettan.

I dag övningskörde jag en tur innan och till träningen, sen nyss till Mattias lägenhet och hem. Gick jätte bra, kul! :D
Nu ska jag packa i ordning grejor för i morgon följer jag med Anna hem sen efter träningen sover jag kvar i mormors lägenhet tänkte jag. Så blir mycket packning eftersom vi även har idrott i morgon, puh.


Kommentarer
Postat av: lisa (cari1)

malin, uppdatera!!

vill ju veta vad som händer i ditt liv (a)

2010-01-29 @ 13:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0