träning

Nu är det ett nytt år och nu har jag börjat lite lätt med träningen. Känns skönt! Jag gillar att träna- synd bara att jag inte har motivation så ofta och att det inte syns på min kropp! haha......
  Började min egen träningssäsong med en timmes träning i badhuset i går, och i dag har jag tränat i skolan på gympan... haha nejdå, jag var faktiskt ute och sprang en stund efter skolan också, väldigt bra gjort eftersom jag bara brukar gå snabbt i stället.

Nästa vecka börjar aerobic/styrka passen i valla, härligt! Sen ska jag även köpa 10-kort på Davids så jag kan träna box, spinning eller andra pass några gånger i månaden.
Ska bli skönt att komma i gång igen!!!! :)

 
Anna och jag på gympan för ett tag sen


Kommentarer
Postat av: jessica den bäsat

låter ju super bra malin, du ska också följa med mig på esay line någon dag snart! :P

2010-01-14 @ 08:44:27
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/
Postat av: malin

vad är easy line? :D

2010-01-16 @ 14:14:00
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0