hård helg

Den här helgen har jag känt mig:
- Full
- Bakfull
- Sleten x1000
Det känns som jag har varit på statt både Fredag och Lördag, men vad har jag gjort? Jobbat på stranddagarna haha..

Har jobbat både fre och lördag mellan 17-03 (?) ungefär. Vi stod i entrén och tog betalt, men vi har hunnit hjälpt till med lite annat också. Självklart hann vi bli kompisar med vakterna och poliserna också. :) 
  Så trevligt och snäll jag varit den här helgen har jag nog aldrig varit. Från att sagt "hejhej" 1000 på en kväll, till att vara hundvakt åt två olika hundar två olika dagar till att säga "ha en trevlig kväll" 1000 gånger till att säga "hejdå" 1000 gånger med ett jätte fint leende samtidigt som jag vart så trött att jag kunnat somnat stående. Fast det har vare skit roligt faktiskt :)
I helgen hann jag även gå vilse i sandviken med en 11 veckors valp som inte orkade gå tillslut. Fick bära henne i nån timme så att jag fick träningsvärk.


nathaa ♥ :)

"
Nej de har inget kvitto, dem har ett hjärta!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0