Mariestad

Innan Louise och jag åkte till Marieberg för att besikta hennes bil kom jag till henne 6.30 för att färga håret innan. Längesen jag gick upp så tidigt!! men det kändes skönt när jag satt och sjöng i bilen kl 6 på morgonen och kände att jag hade hela dagen framför mig. Efter PUTTE ska jag verkligen ställa tillbaka dygnet!

Det gick lika bra att köra till Besiktningen i Marieberg som det gick lika bra för oss att åka bil till The studio i Västerås. Innan vi åkte så satt vi och läste på eniro vilka vägar vi skulle ta och inte ta. Var så roligt när vi kom till Marieberg så sa vi flera gånger "jaa till höger är den vägen, där skulle vi inte åka, bra!", "jaaa nu ska vi inte svänga", "Nu har vi kört rakt långt, det skulle vi". hihi.
  Efteråt hitta vi till stan galant där jag slösa upp nästan alla pengar... Dock inga kläder, utan en handväska och lite fina flytta hemifrån saker! :) Dock var skålarna till barn... Men även en 18åring kan väl köpa en godisskål som det står "princessans godis" på? Tyckte dock inte de i kassan ..

TACK FÖR I DAG LOPPAN! :)♥ fan va bra vi är tsm!



Och nu ska jag vidare igen. Ibland hatar jag fullplanerade dagar, men ibland är det faktiskt skööönt. Och så kommer även hela helgen se ut antar jag, dock är jag själv och de kommer bli underbart ♥
Ses på putttä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0