-



Var på picknick med klassen i dag, med rullstolarna, tog rullstolarna i stället för att gå för att det är en del i utbildningen. Kom dock några pinsamma stunder...

Sen när jag kom hem började jag städa nästan på engång, har städat lite nu på nedervåningen. Har inte varit hos pappa på flera veckor och han kan inte ha städat sen jag var här sist....... Gris.
Ska laga mat nu, inte för att jag är hungrig, utan för att jag måste. Nåt jag inte gillar är att laga mat själv och äta själv......, så tråkigt, och då är det ingen som ser mina matkunskaper :(

Sen ska jag vilket fall ta cykeln upp till Råbäck och tviiinga mig runt 2 varv, får se hur det går ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0