-

Vem är väderguden? Zeus? Oden? Okej, jag kan inga fler gudar.
Men den som sköter vädret lär ha kraftiga humörsvägningar där uppe. Gissar på att han har ont i magen och har privata familjeproblem. För herregud vad vädret växlar. Från spöregn, till stekhett, till hagel, till sool, till spöregn, till skit varmt igen. Jätte konstigt? Vädret byts hela tiden.
Men man ska inte klaga!

Hoppas ni har haft ett bra sommarlov hitills! Det har jag och jag stormtrivs med det! :)
Elin Oterdahl: "Jag vill tacka för det här sommarlovet vi har haft ..." hahah

Snart är det midsommar och vad har ni för planer för det då? vava? :) Själv ska jag nog fira "hemma" på fredagen (eller med Hanna oco?) sen blir det statt på Lördag!

Anna och jag förra året. Såå stolta över våran midsommar stång vi gjorde helt själva.


Kommentarer
Postat av: E

HAHAA men jag var ju så inne i mitt taaaaal :D

2010-06-21 @ 16:50:09
Postat av: M

hahahah ja men vi hade haft sommarlov i 5 timmar typ ;)

2010-06-21 @ 22:04:50
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: E

hahah tyckte de räckte med de ;D

2010-06-21 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0