ätstörningar

Jag kom in på en otäck blogg.... Hon skrev allt om hur hon försökte gå ner i vikt trots hon redan var smal.
- Ett inlägg hade hon skrivit att hon käkat 500 kcal på HELA DAGEN, att hon hade försökt spy men inte kunnat så hon skulle straffa sig själv genom att inte äta nånting dagen efter. 
- Hon peppade tjejer till "ni klarar det här" blabla. Skrev som om att det är nooormalt att svälta sig för att det är så tjejers liv ska vara?
- Ett inlägg hade hon skrivit att hon vart på stranden men att ingen tittade på henne så hon trodde hon var tillräckligt fin.
- Genom att gå på mycket fester "gick de ut" (som hon skrev) kcal för att hon dansade mycket.

Jag blev fan rädd bara av att läsa det hon skrev i vissa inlägg. Specielt när hon avslutade inläggen genom att skriva "fortsätt kämpa flickor", "vi klarar det här", "håll vågen glad", "ge aldrig upp", "glöm inte hur fina ni kommer bli" .


"varför ser inte mina höftben ut såhär"

Undra hur tjock hon skulle tycka jag var?

Kommentarer
Postat av: sandra

vad hete bloggen :O?

2010-06-26 @ 17:02:22
Postat av: Louise

Men fy fan,jävla idiot att försöka dra med sej fler! Sen tror jag att lite handlar om att få uppmärksamhet också...

2010-06-28 @ 10:39:51
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: Kate

Sorgligt med tjejer som ska vara pinnsmala för att må bra :(

2010-06-28 @ 11:25:39
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Anonym

minns inte va bloggen hette, kom in på den från kisses :p

jaaa elle hur.

Fast jag vet inte hur seriös den var för man såg inte riktigt vem hon var, tror den var rätt anonym. Men jag tyckte den var jobbig att läsa :P

2010-06-29 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0