Vallaaaa

Sitter på "pappa"s gamla dator nu och hitta huuuur många gamla bilder som helst, Tänkte lägga ut några från Valla tiderna, varför vet jag inte. Kommer antaglgen ta bort det här i morgon ialf!
Känsliga tittare varnas :)

Linnea, Johanna och Jag. Lekte en fototävling.


Linn, Linnéa och Jennie. Alla vi fyra satt där och sov haha.

Haha jossan som gjorde bilden på nån lektion och skicka minns jag


Blond tjej med piercing i näsan? haha

Årets första dopp i 8an? haha!
hahah goa

har jätte många gaaamla och, eeh, fina bilder på mig och sandra

Jeanette som alltid var så snäll!

min fake-lacost tröja jag gjorde i syslöjden

jakob utan plattat hår? så goo ;)

klassfesten vi ville göra om, men ändå glömma? hahaha kommer ni ihåg va vi skämdes i början av måndagen efteråt!

En av trivselkvällarna då några killar i klassen var med hehe


oscaaaaaaaaaaar :)

alla jossan buuuuuuuuuuus :)

"gosigosigosigoooooo" *peet* hahaha

Expedition strömavbrott!




Nej nu jävlar ska jag sova...........

Kommentarer
Postat av: jossssain =)

hahaha fan va goa bilder..

shit vad man saknar tiderna.

2010-06-23 @ 16:53:41
URL: http://joosaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0