midsommarafton

Glad midsommar alla!! :) Hoppas ni haft en bra dag med sill och alkohol! Nej uscha .....

Jag hade många förslag hur jag skulle fira min midsommar men blev inget av det i stället? jaja. Det gör inte mig nånting för det känns inte som midsommar och jag ska på korv förfest i morgon sen utgång till statt så det får bli min midsommar firande! :)

Fast jag har haft en bra dag i dag ialf, jag har:
- sovit länge för en gång skull (till 11)
- handlat med pappa
- lagat/ätit midsommar mat med pappa
- åkt motorcykel med pappa
- hälsat på farmor en sväng med pappa
- lagat/ätit grillat med pappa

= en heldag med farsgubben ;) haha



Nu ska jag äta jordgubbar och glass (som jag redan gjort flera gånger i dag....) till någon mysig tjejfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0