sjuuuukt bra lång helg

Nu kommer det bli ett långt inlägg. Skulle kunna göra det hur långt som helst men ska försöka göra det kort.
Tack alla som gjorde den så bra!!! :)

Onsdags: Kollade jag på balen, alla var huuur fina som helst! :)


Torsdags: Skolavslutning!!! Var hemma hos mig och grillade med klassen. Sen kolla vi lite fotboll. Jävligt stolt över Degerfors som vann över bajen (vet dock inte hur bra hammarby är annars men det låter coolt). Sen avslutade jag och Anna på min stutsmatta med glass, melon, jordgubbar och go dans.

Fredag: Kollade när fina Cilla sprang ut från Letälv, sen firade kusin i Kristineham (det har jag skrivit lite om i ett annat inlägg). Sen var jag med Anna på kvällen och vi hade hur trevligt som helst hehehe. Nej men ärligt, vi hade en rolig kväll och det var faktiskt roligt att ställa upp för alla studenter och se de så glada och lyckliga, även om vi hade vissa stunder där vi var sjukt advunsjuka, men när kl var 2 (statt stängde och det var över för dem) så blev vi glada och taggade för då blev det vårat år! ;) När vi inte hade fullbokat schema som en taxi drack vi kaffe för att hålla oss pigga, lekte charader, hade picknick i spöregn och allmänt trevligt.

Lördag: "Fira skolavslutningen". Hade förfest hos min snälla låtsas farmor med kanske 11 tjejer. Jag hade hur kul som helst och hoppas ni också hade det! Sen vidare till statt redan vid 23 där vi tog en gemensam shot. 
Kan dock inte ge några detaljer under festkvällen mer än att JAG tycker den vart lyckad, roligaste gången på statt, dansade som en tok, och ja, ni som var med vet ju de roliga! :)

chokladpudding. ett måste


hahah så här kort blev jag emot Sandra när hon hade klackskor
Anna ♥ chips
Amanda ♥ Vattenmelon?
på efterfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0