studenten - 10

Först kollade jag Cilla på Letälv. Jag är så stolt över dig! :)



Sen åkte jag till Kristinehamn för att kolla min kusin Daniel och gratta honom. Vi fick dock fika/äta utan honom.
På vagnen när de åkte runt stan hade han en flaska lakrits shot (+champang och säkert annat), han blev gladare för varje varv, skrek mer för varje varv och flaskan blev tommare. haha. När han kom hem efter flera timmars vagnåk var han rätt go. Mer detaljer än att alla i släkten skrattade åt honom, inte fick upp paketen och sa till Moster B att hon hade fin klänning behöver jag inte ge tror jag, men nu behöver jag inte oroa mig för att släkten ska tycka dåligt om mig ifall jag är full nästa år, för allt skratt av dumma kommentarer från Danne idag kommer slå det ändå :)
GRATTIS TILL STUDENTEN DANNE!! :)


Och stort grattis till alla andra studenter jag glömt sagt grattis till i dag, fyfan vad ni är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0