helg

I morse när jag vaknade var pappa det första jag jag tänkte på. Den gubben hade precis satt sig på ett plan på väg till Turkiet. Jag vill också till Turkiet!!!


Gick upp grinig och tog upp persiennerna, vad såg jag? DYNG MYCKET SNÖ! Vart skit arg. I går var jag ute och gick jätte härlig vårpromenad utan jacka, och grannarna satt ute och solade. I dag är det dags att ta fram mössa igen.
Har vart väldigt seg helg, men det var nog behövligt. I fredags simmade jag innan skolan, och tränade pump efter skolan, kollade på lets dance och försökte hålla mig vaken men däcka kl 23. I lördags vaknade jag med halsont, kunde inte gäspa, svälja? hur ont som helst. Så bestämde mig att ta det lugnt på kvällen också. I dag har jag fortfarande ont även om det är bättre, så det blir ingen träning utan massa plugg i stället.
Vill inte vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0