just nu

just nu:
- sitter jag i köket med datorn i knät
- är jag skit trött, somnar när som helst
- blir jag tvingad av A.B att vakna till

Jag har sovit i lägenheten sen i Måndags, jag gillart! Gud vad jag kommer sakna den. Har haft två trevliga dagar i Karlskoga :)
Kom hem till mamma för några timmar sen, men nu måste jag plocka fram grejor, springa till bussen och åka in till Karlskoga igen. Anna vill att jag ska kolla på tv med henne. Struntar i att träna för att kolla på tv? hm ..     Tur vi tränade boxercise på idrotten !



Anna Brodin ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte bra malin ;)

2010-03-04 @ 12:59:14
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: ja svårt val! gör det något om den är creme vit?:P

2010-03-04 @ 21:10:36
Postat av: A.B!

haha ett mycket bra val malin!! blir stolt över dig;D <3.

2010-03-08 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0