bil/körkort

I dag kom mamma hem med en ny begagnad bil. Jag hade ingen aning om det så blev skit glad verkligen! Har vart så kräsen över min "första" bil men den här duger faktiskt. Dock är den lite skitig på bilden, men när jag har tvättat den, tonat rutor, satt på vinge, satt på nya fälgar och in med bas/högtalare kommer den bli helt okej, hihi.
När jag skulle provköra den så kändes de inge kul att sätta på övningskörningsskylten så direkt när jag kom in fick jag motivation till att börja plugga teori, och hur gick det? Nu sitter jag här ledsen och känner mig hur dum som helst. Jag kan ingenting och jag kommer aldrig få körkort!!!!!!!!! :(


Min (och mammas) bil jag inte kommer få sitta själv i på lännngee

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag känner fan likadant!!! Dessutom blir jag lika deprimerad varje gång jag kollar din blogg för att se om du uppdaterat, så är det första man ser "KÖRKORT" blir fan deprimerad :( Det är väl vi två o Lisa;) hahah

2010-05-16 @ 12:39:20
Postat av: Néa

men gött med bil!

2010-05-31 @ 11:58:28
URL: http://neawidmark.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0