Göteborg

Jag tog några bilder med min mobil men har inte orkat lagt in de. Tog några bilder från Saras blogg nu bara för att förtriva tiden.

En OP tävling. De fick ett "patient-fall" som de skulle sköta på bästa sätt.
Var faktiskt intressant att titta på och de var kul när man såg vad de gjorde
fel och när de glömde saker osv, betyder att vi har kunskap!

gillar er

träffade mackan & erik och kissy , hihi

Blev spådda om våra framtida yrken, fick egentligen inte öppna brevet
förns åe 2033 men vi öppna det ändå och jag kommer jobba som
massör eller träningsinstuktör, nästan precis som jag funderat på så jag
blev nöjd!
De blev dock inte Sara, till henne sa de att hon skulle läsa
minst Matte C så skulle det ornda sig sen ;) haha

Jennifer och Sandra, goa.


Vart helt klart en bra dag förutom att de var så otroligt segt att åka buss, och de kokheta vädret borde man inte klaga på men de blev så svettigt och jag skulle hellre vilja ha den värmen nån gång när man är hemma!
Ett + var att jag vann bullar som jag fick vara snäll att dela med mig av ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0