karlstad



åkte först till Sofia där vi åt taco, sedan fixade oss osv

"vi tar en mer lite oseriös bild"
"ja! vi kör en fotbolls pose" så gjorde vi en lagbild . hahah bra fantasi
 
böge

I en lägenhetsfest.
Slutade med att Lovisa och jag satt heelt själva i lägenheten och alla var utanför hahahah

När vi skulle sova fick Lovisa och jag skrattanfall och kunde inte sluta skratta haha roligt

Gillar Sofias speglar där man kunde förlänga sig eller förkorta hahah

Bara bilder på oss 4 men betyder inte att vi var själva hela kvällen.
Haha, har så många roliga kommentarer eller händelser som jag börjar skratta åt när jag tänker på det.... Hoppas ni haft en bra helg, det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0