måndag

I går var de nån som skrev på facebook "snart helg!:)".... på en Söndag? Vi har haft långledigt men känns inte och känns som det är hur långt som helst kvar till Fredag!
Tror det blir rätt skön vecka ialf. I morgon slutar tidigt, Onsdag - Göteborg, Torsdag - Vårruset, sen helgen träna och kanske Karlstad! :)

I dag har jag vart i skolan och sen varit med Anna bordin.
En bildsäger mer än tusen ord:
så ..

Lärde oss att tvätta rent, och lägga om sår, hehehehe. Nördigt? Ja men vi går faktiskt omvårdnad!
Tänk att jag snart är utbildad undersköterska, hur ska jag klara av det ansvaret?


"vad är det här?"
"är du rädd?"

hahaha en turk som aldrig sett en snigel förut trodde de var en fisk och fråga om vi ville ha den... 




Förresten...
så lyckades jag ta på mig två olika skor i morse och gick till skolan och märkte inte förns efter första lektionen.
Hur lyckats man med det??? sjukt ...

Kommentarer
Postat av: anna

hahah stackars turken, inte se skillnad på en snigel o en fisk!

2010-05-21 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0