may it be beer


roligt biff och J snack hade vi hahaha :)


"kan jennifer suga"

Armbrytning. Jävlar vad jag tog i :D

headbanggg

Jennifer, Emil, tjockmage och mackus :)

Jennifer
till andra under kvällen: "jag åker hem när Malin åker hem, Malin fixar skjuts, jag ska hem när Malin ska hem"
Malin till andra under kvällen: "Jag åker med Jennifer hem, Jennifer har fixat skjuts, Jag ska hem när Jennifer ska hem"
Till varandra kl 3: "hur kommer vi hem?"

Hade lagt in alla bilder som var tagna från kvällen men ångra mig och tog bort de mesta. Svårt att säga om kvällen var rolig eller inte rolig, väldigt speciell, men ingen tråkig stund så antar att den var rolig och bra!
puss

Kommentarer
Postat av: sara

HAHA, precis så sa ni :D "jag ska hem när malin ska hem" ... "jag ska hem när jennifer ska hem"



<3<3

2010-05-09 @ 14:23:45
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/
Postat av: malin

hahah ja, sen kom vi nästan inte hem!

2010-05-09 @ 14:48:23
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0