vårruset

I torsdags var jag och sprang Vårruset Karlstad med AnnaJessicaLisa och Anna. Elin skulle också vara med egentligen men hon hade en fotbollsträning hon var tvungen att vara med på.
Jag sprang tillsammans med Jessica och Anna på ca 30 min. Tyckte jag vi gjorde bra med tanke på att de vart sjuka, Anna hade ont i ryggen och jag hade inte tagit nån medicin, vi anpassade oss efter varandra kan man säga även om jag kände efteråt att vi skulle kunnat springa lite snabbare.
Jag är nöjd med min insats och de blev en rolig dag trotts spöregnet! 

Lagfotot får ni se om några dagar när de kommit!!! :)
 
Synd att jag ser sportigare ut än vad jag är
Nu ska jag ut och springa en kortsväng sen duscha och fixa iordning sen ta bussen in till Karlstad! trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0