tisdag

Ja för er datanördar som inte har varit ute i dag kan jag berätta för att det snöar ute! :) eller "snöar"? lät så litet, det har varit snöstorm typ och kommit jätte mycket snö ute . MYSIGT!
Jag har fått en sån mysig julstämningskänsla, jag vet inte varför, jag brukar inte känna så inför jul. Och frågan är varför jag längtar till jul? När jag förmodligen ska jobba hela jullovet.

I dag har jag myst lite på stan med goa Louise, försökt att plugga (tanken räknas), och vart ute med Markus, Hampus och Jossan. Vi har åkt bil, busat lite, och kommit på ett nytt "ord" - MULK. hihi! så bra!
När jag släppte av Hampus så sa Markus att han också skulle gå av där också, javisst tänker jag, sen när jag ska köra iväg och ska kolla Döda vinkeln ser jag två ögon vid handaget där bak. Gisses vad rädd jag blev ska jag säga er!! Kändes precis som i en skräckfilm.

 Jossan och jag i... 9an.


DAGENS FRÅGA:
Vad har jag gjort för att lyckas byta ut "mamma" på telefonen och döpt henne till Taxi? hahaha

Blev rätt förvånad och fundersam när det stod att jag hade fått sms från "Taxi" ... tills jag läste smset . haha

Kommentarer
Postat av: cari 1

Tack för dansen i lördags Malin! Du var lätt snyggast på nightshift ;) feriperi!

2010-11-10 @ 13:59:20
Postat av: joosaan.blogg.se

hahaha så jävla bra, sen när du skrek lät det som en skräckfilm:D.. hahahahaha

2010-11-11 @ 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0