handla

Skulle till lilla kronis i kga och handla tacokrydda till mamma. Nu ska ni få höra hur bra det gick.

I kassan:
"30 kr" (jag tycker hon säger 23 så lägger fram....22 - (TVÅ?)
kassörskan "hihi 30" (då ger jag en 20elapp till och sen går)
"du ska få en 10 tillbaka"
Sen tar jag min youghurt, mandariner och banan (som ligger i påsar) (och ingen tacokrydda) i armarna och går vidare. Mellan dörrarna så tappar jag bananpåsen och påsen med mandariner gick sönder så alla mandariner rullllllar iväg. Tar upp allt, går vidare.
Vid bilen tappar jag bananpåsen igen, och tappar en mandarin som rullar iväg.

guuuuud vad duktig jag är :)


Kommentarer
Postat av: =)

skräll att sånt händer dig:D

2010-12-12 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0