HEEEJ!!!!

SORRY för dåligbloggning. Vet att ni har saknat mig. jag tänker varje dag "det här ska jag skriva i bloggen" - för jag gör faktiskt saker, roliga saker jag vill dela med mig om!! tro det ;)


Jag har fått min norska lön nu ...... men kan inte avgöra om det är bra eller dåligt? Jag har gjort av med .... 7000 ... på 10 dagar?????????????????? hur fan kan detta stämma........  det värsta är att jag inte ens har köpt kläder.
Men nu vet jag hur det känns att gå in i affär och kunna köpa preeeciis vad jag vill, mäktig känsla. Som när jag skulle köpa en dataladdare, kände jag, varför inte köpa en ny dator? när jag har pengar. "nej jag ska inte slösa" nej... inte slösa malin. fyfabbiiian vad hopplös!!!!!!!!!!!!!!
Jaja, jag har ialf lyckats spara pengar till napa, nu får jag leva lite snålt igen ;) hehehehe.

Men godegud. gör så att jag inte slösar mer pengar än nödvändigt, så jag har råd med fickpengar till napa, balen, och turkiet i 5 månader!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl roligt handla lite extra när man kan.

/Far

2010-11-02 @ 09:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0