Dag 6

Dag 6 – Typ av killar jag faller för

OJ, hur ska jag kunna svara på de här?
Nåt som jag vet att jag är svag för är gitarrkillar, det kommer jag alltid gilla! Hockeykillar är ju en annan go killtyp också ;) och muskler......... ♥
Jag har ingen speciell utseendebild i huvudet, det kan jag inte bestämma innan, men jag vet vad jag gillar! Dock övervinner nog personligheten .. :)
Jag faller för charmiga killar, men måste jag förklara hur jag blir charmad nu också? ... nej va. men måste vara på ett speciellt sätt, tror jag är lite svårflörtad faktiskt...

Men gud va svårt.... för att skriva ner det i text borde man gjort en kladd innan och tänkt flera veckor innan.

Jag vill ha en kille som gillar att hitta på saker, träffa andra personer, resa bort, träna, gå i naturen, vad som helst finns mycket att göra - men inte en soffpotatis som spelar dator hela tiden.
Vill hellre börja träffa en kille som frågar om jag vill följa med och göra något än en som säger "ska vi ses i helgen, vi kan kolla film:)". Visst ska vi kunna sitta o slappa tsm också men:P

Han ska förstås vara snäll, trevlig o rolig , meeen jag vill inte ha mammaspojke, alltså inte fööör snäll. Lite spänning i ett förhållandet måste det vara!

 helt okej.

hahah fick upp ett minne.....

Kille till Lovisa: "Vad faller du för för killar?"
Lovisa: "hm.. jag gillar mörka killar"
Kille: "jaha...."
*pinsam tystnad i bilen*

Senare:
Samma kille till malin: "Ja Lovisa gillar ju utändska killar, så det är rätt så kört för mig..."
Jag: "hahha typ turkar? nej, det tror jag inte...
Kille: "Jo hon sa det i bilen"

hahaha va roligt det blev av det där! stackars liten.
Det Lovisa menade var killar med mörkt hår, mörka ögon och solbrända :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAAH jaa fyfan det där var kul :D hahah!

Malin fan, vi måste ses snart!!! Snacka minnen!

2011-04-23 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0