leija

I går kväll gick jag och hämtade Leija och lånade henne tills i morse. När klockan ringde 5 i morse låg jag intryckt i väggen och hon låg på sidan helt utsträck, kan säga att vi sovsked tillsammans :) Hon är så bortskämd och mammakär! Försökte få henne att ligga på "golvet" i natt, men så fort jag somnade hoppade hon tydligen upp. Vaknade nångång i natt av att jag inte kunde röra på benen, konstigt nog var det för hon låg på de haha! Och förra gången hon var hos mig sov hon på mina kuddar.... Man kan säga att hon har makten i sängen, inte som de andra hundarna jag har haft som ligger i fotändan typ, utan hon måste ligga perfekt och så nära som möjligt, helst på.


Leija för snart 1 år sen. ÄLSKAR DEN HÄR SPECILLA HUNDEN ♥ så go :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0