livet är orättvist

I dag bokade vi Spanien resan, den blir dock bara mellan 13-16 maj! Men jag känner att det räcker och blir mer som en pause från allt plugg och jobb i Norge. :) Jag ser framimot en helg i Alicante med Anna Brodin! :D

"Ta kort på mig och vakten"
Böge på min stattdebut, Arvingarna!


Men livet är orättvist....
Den här veckan har jag vart lite sur på pappa för att han inte hade plockat ur diskmaskinen innan han åkte till Norge och köpt hem mat. Jag har skrivit tjatsms om att jag ska få Spanienresan i studentpresent...
Och inatt hände en mardröm för en familj i karlskoga, deras pappa dog på jobbet genom att bli klämd i en maskin... Det kunde vart här hos mig de stod poliser och präster som gav det beskedet. Min skräck är att nån närstående dör sådär på ett väldigt oväntat sätt, hur skulle jag gå vidare? Var väldigt jobbigt när mormor gick bort och jag tänker på henne varje dag än faktiskt..
Det jag menar är att livet är väldigt orättvist, samtidigt som jag tjatar på pappa o vill ha studentpresenter, dör en annans pappa och inte ens kan medverka på hennes student... Det gör mig så ledsen!! Man föstår inte vad man har förens nånting händer.. Förlåt att jag är så dålig på att visa mn upskattning.. Jag gillar er allihopp och skulle inte klara mig utan er!
Ingen ska behöva gå igenom något sånt där, jag har tänkt på er hela dagen och fällt tårar.

Kommentarer
Postat av: böge

HAHAHA men jävlar vad het bild

2011-05-02 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0