-

Enligt mig så är sommaren över nu. Det blir mörkt tidigt på kvällarna, det är kallt, och det regnar hela tiden. Jag är lite ledsen över det, jag har inte hunnit gjort nåt kul i sommar :( + att jag är likblek. Tanterna på jobbet här i Norge är tillåmed brunare på armarna än mig! illa....
Nu är mitt vikariat slut, både i Karlskoga och i Degerfors. Så jag hänger i Norge för tillfället. Men jag är inte så orolig över att bli helt arbetslös då det verkar va dåligt med folk! + att jag ska få upplärning på två nya ställen i Degerfors. + att jag har Norge :)


Men jag vill verkligen ifrån Karlskoga och Degerfors. Jag har sett allt, gjort allt. Visst är det kul, men det blir inget nytt. Jag har glidit ifrån så många kompisar o det gör att jag trivs ännu mindre här, visst det är mitt fel, men då kan jag lika gärna vara ensam i en annan stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0