hej

Jag älskar det här vädret!! :)
Har inte sutte vid datorn på flera dagar, trots att jag varit ledig. Men inte så konstigt när det är så underbart ute! =)
Jag har bla hunnit köp en ny bil (går skit dåligt), träffat barndoms kompis Linnea (♥), hängt ute i stugan, KLIPPT Jocke och Markus hår (kanske borde bli frisör i ställe för undersköterska? hm, njaej)

I söndags kväll åkte vi (jag markus o hampus) ut med Markus eka, trevligt!
Måndag förmiddag var det omkring 30 grader! Så jag ringde o väckte de o tyckte vi skulle åka ut på dan, härligt! Vi fick för oss att vi skulle ro bort ända till Mölle, det tog säkert en timme. När vi var utanför Mölle gick ena åran sönder, typiskt! Hemvägen blev sjukt jobbig ;) Hungriga, trötta o griniga blev vi haha!

I söndags ringde Louise o sa att hon kört släp efter bil o att det var skit kul! Jag har kört båten 3 gånger nu, det är faktiskt skit roligt ;)



Hoppas vädret håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Evert

Vart är länken til min blogg:O?!?!?

2011-08-10 @ 14:32:32
Postat av: Anonym

i inlägget du är med i?? mupp

2011-08-10 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0