jobbb

Jobbade med en ny tjej (kvinna) på jobbat idag, eller ny o ny hon var fastanställd hehe. Men vi hade inte jobbat tsm förut. Och sammarbetet gick såhär:
Först skulle vi höja/sänka sadeln, jag ville ha lägre sadel och hon högre. I stället för att byta cykel försökte vi att höja/sänka, gick sådär..
Sen var det ingen luft i däcket så vi cyklade till ok. I stället för att få in mer luft, pyser vi ur alll luft.
Försöker oss på de där en stund, men gick dåligt så jag gick in o fråga efter hjälp.
Under tiden när vi väntade på hjälp så försöker jag att pumpa, sitter på huk bredvid cykeln. Och då får Annelie för sig att hon ska försöka, och hon ställer sig framför mig och hukar sig utan att tänka på att jag sitter där. Hon sätter sig alltså på mitt huvud. haha! Så jag rammlar bakåt och ligger där på astfalten. hahah
Undra hur roligt det såg ut egentligen! Två dumma blondiner ;)
Sen när vi ska cykla där ifrån vill vi åt olika håll, så vi kör in i varandra i stället, haha.


För övrigt så fyller en av mina favorit tanter 100 år i dag!! Grattis gumma! :D

Är man så positiv som hon är, så blir man nog så gammal. Trots hon är så gammal med sleten kropp hon knappt kan röra sig med har hon aldrig ont eller är trött. Finns inget negativt enligt henne! :) Hon sa att hon kände sig som 30 år, max 32, stumpan :D
"
Go o glá, ska man va" som hon själv säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0