kräftskiva

I går drog Amanda och jag till Kristinehamn för kräftskiva hos Malin, Alexandra var där också! Det var trevligt och blev riktigt lyckat enligt mig :) Tror faktiskt att jag aldrig har ätit så mycket kräftor, kräftstjärtar, bröd, kex, rån, massa klet till det, vindruvor osv på en gång. När vi ätit ett tag så undrade vi var klockan var, jo då var klockan nio och vi hade suttit och ätit oavrutit i 1,5 timme? haha! Fast vi slutade inte äta för det utan fortsatte såklart tills allt var slut :)
Fast vi hade sparat att ätit på hela dagen pga kräftskivan också ;) så nite konstigt att vi fick i oss allt!

Väldigt mysig kväll med asbra sällskap!!!! :) Nu har vi nya planer och jag hoppas att de blir av snarast ;) Fast vi börjar med statt nästa helg?


Amanda och jag, precis när vi skulle gå hem!


- Nu har jag pratat i telefon med Louise ett tag, den tjejen är såbra!

Kommentarer
Postat av: JIM!

söööötis <3

2011-08-26 @ 19:38:32
URL: http://joosaan.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0