-

I dag har jag varit ledig, vilket jag säkert kommer vara ofta nu med tanke på att jag bara är vikarie- men det gör absolut ingenting för mig just nu :) För vi ska jobba 45 år till, elle hur ?
På dagen har jag inte gjort värst mycket, vart ute o gått, hämtat mina studentbilder hos bror o Heidi, lagt ut lite av de facebook. Sen på kvällen åkte jag till Örebro med mamma, hon växlade pengar för de ska till Kreta nästa vecka, orättvisst! Själv fick jag bara med mig nya springskor, väckarklocka och smått&gott från kicks!


mammie ♥



För övrigt så har jag en NY PLAN, där Australien är inräknad!


Kommentarer
Postat av: Johnson här vette !

ja hänger me! vill te australien !!!

2011-08-22 @ 23:27:30
Postat av: Anonym

JA, gör det johnson!!!!!!!!!

2011-08-22 @ 23:29:29
Postat av: Mamma

Inget synd om dig! Du har varit utomlands två ggr detta år plus Norge :-).

2011-08-23 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0