säg mig

Gaah
Kan inte någon bara säga till mig vad jag ska göra med mitt liv?? Jag har så mycket tankar, jag vill göra så mycket - men jag gör ingenting.

- Ska jag fortsatta bo hos Ann-Louise, och jobba på mitt gammla jobb här i norge? 1-2 veckor i månaden, och resten hemma?
- Ska jag söka nytt jobb häromkring, men förtsätta bo hos Ann-Louise?
- Ska jag hitta boende närmare oslo och nytt jobb?
- Jobba nånstans i Norge med Louise och sara?????
- Ska jag dra till Stavanger (40 min bort med flyg från oslo, jävligt långt hemifrån) och dela lägenhet med en tjej där jag lärt känna lite.
Just nu lockar Stavanger ganska mycket, 2400 nkr i månaden. Det är en fin stad, bra tränings cenrum nära, bra uteställen. Tar 4 timmar med båt till Engald, 2 nätter med båt till amerika!?
Jag vill resa o de blir ju som en resa ifall jag är i Stavanger några månader?

Men, vill jag ens vara i norge?
- Ska jag flytta till lägenhet i karlskoga/degerfors och jobba på mina 4 vikariat där?
- Ska jag hänga med josse till västerås???
- Karlstad ?!?!
Eller, plugga upp matte B och söka utbildnig?

Jag behöver lite vägledning, o jag tror jag behöver någon som kan hänga med mig.
Jag får nästan lite halvpanik inom mig, jag vill göra något kul o spännande- och helst nu. men jag vill inte bli ensam :(

Kommentarer
Postat av: Johnson här vette !

Hmm... Gör det du verkligen VILL göra. Men det jag tror är bäst är Stavanger för de låter som att man kommer lära sig en hel del etc o växa som person.



Men som sagt GÖR det du VILL göra.



Lycke te ! ;D

2011-08-16 @ 23:14:28
Postat av: Anonym

jaaaa men det är ju så långt bort! :(

2011-08-17 @ 05:30:21
Postat av: Cari 1 (lisa)

Om jag var du skulle jag åka till stavanger! Lätt! Karlskoga/Dfs kommer alltid finnas kvar och tänk vilket äventyr :D

2011-08-17 @ 16:06:12
URL: http://lisaholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

LISA <3



jaaaa! detta måste jag tänka igenom. (och jag vill bort från karlskoga/degerfors)

2011-08-17 @ 17:03:34
Postat av: Louise

Skitsvårt, allt ät svårt!! Jag vill dock också vara med dig i Norge... Skulle va skitkul :) <3

2011-08-18 @ 12:24:41
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: Anna

Karlstad kommer får dig att växa som person;) Kom hit right now<3

2011-08-19 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0