tja 10 år

Under mina få dagar här i Norge har jag hunnit sett Bilar 2 och Kung fu panda 2 (med 3D ofcourse, så är de nu för tiden) på bio, eller kino som det heter här. Men, jag är väl inte barnslig för det?



I dag har jag varit ledig, men det hade jag inte behövt vart om jag skrivit upp mitt nummer ordentligt :(
"
Hej Malin det är Lotta. Vet du vad jag har gjort???? jag har riiiingt dig ändaaa från klockan 15 på 004658644135 men du har inte svarat, vad gör du idag??"
"jaha men det är mitt nummer hem till mamma i sverige, hehe"
"Ojdå stackars mamma. Vet du vad jag fick göra? Jag ringde hem till min son i sverige, o bad han söka upp Malin Aarni på eniro och där hitta vi dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0