vulkan

Varför känns det som att vulkan har blivit, överskattat/underskattat? (varför förstår jag inte de orden) När man var yngre (och fjortis?) var det bara att gå ner till samhället och det var proppfullt med folk överallt, de var tider de! :)

På fredan gick jag ett varv på marken med Amanda, Sandra och Hanna. Det regnade så var inte så jätteroligt faktiskt! Sen åkte jag hem och fixa mig lite snabbt innan kvällen. Tror jag var hos amanda 17 så det blev en tidig kväll, puh! Vi åkte till Sebastian där han bjöd på mat, gu va gött :) Skulle sen till Redbrick men där var det fullt (jag och amanda lyckades såklart smita in ändå iofs hehe). Men vi hängde i stället på Woddys med de äldre där vi fick gratis alkohol o dansade luftgitarr på dansgolvet.

På lördan var vi sega allihopp tror jag. Men var bara att tagga om så var det 92 års middag för mig, sen hämta jag JESSICA som gick i vår klass upp till 3an. Inte träffat henne på 9 år? så det var skitkul! :) Den här kvällen var vi först hos Simon, sen öltälte på torget, sen Simon. Den här kvällen bjöd på skratt, nytt folk, "hej kneckt"- kortspel och BJRÖNDANSEN! :) 




oj vilka fina mobil bilder...
TACK FÖR HELGEN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0