gokväll

Hej!

Jag sitter nyduschad o go från ett 13 timmars jobbpass i dag, skulle helst av allt vilja hänga med goa vänner ikväll eftersom alla verkar dricka. Men, i stället ska jag lägga mig o sova tråkigtnog och gå upp imorgon för att jobba även då! Och självklart jobbade jag hela fredagen. Mina senaste helger har bestått av jobb o jobb , och de gör de ungefär en månad framåt också! Eller senaste helgerna? Vardagarna har också sett ut så. Som i Tisdags jobbade jag först 13-21 och sen gick på natten för personalen dök inte upp (?) och när jag satt där kom jag på att jag jobbade 7-13 på onsdagen i Karlskoga. Gaaah tänkte jag ungefär, va dum i huvudet jag är! Men men, 24 timmars jobb i sträck gjorde inget för mig (tss), jag är bara arg för att jag inte får någon övertidsersättning!!?

  Men denna inledning är inte något klagomål mina läsare, är man vikarie får man ta det jobb man får (för snart är jag väl ledig en månad säkert) och jobbar man får man pengar, och vad kan vara bättre än pengar? ;)

skoja, kärlek är bättre. eller? :)

Jag önskar bara en dag var längre så att jag han jobba, träna mio, träna mig, träffa kompisar o allt positivt under samma dag! Jag hinner inte ens detta under en vecka! :(

Puss o kram på er!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0