Hej

Hej bloggen.
Jag är sleten...

Jag hade verkligen längtat tills i dag, att vara ledig - få sova och sen göra vad jag vill utav dagen! Men, jag vaknade innan 7 av att jobbet ringde o ville jag skulle jobba. Men aldri att jag orkade upp så i stället ska jag jobba kvällen idag... vill inte.

O sletnare lär jag bli för helgen består av jobb:
Fredag: 13-21
Lördag: 7-21
Söndag: 8-22

Nästa vecka tänker jag ta semester, om man nu kan det som vikarie? hehe :)


Tur att Mio är rätt mänsklig så man kan umgås med han dessa dagar när de är tidsbriss....

Nu ska jag åka till Karlskoga o bogsera bort min bil , tjuho =)
Ha en bra dag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jävla rikeman ;)

2011-12-14 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0