18/7

Hej!

I dag gjorde jag min första arbetsdag utan att gå med någon annan på Karlbergs ute vårdlag. Jag tror det gick bra!
Just nu känner jag att jag inte orkar jobba mer, jag är så sleten... Fast hur trött jag än är, så kan jag inte sova. Och sömnlösa nätter leder till ännu mer trötthet. Och super trött + jobb 24/7 = slitsamt

Efter jobbet tog jag den snygga gröna golfen till Karlstad för att träffa Anna Brodin! (varför säger jag alltid Brodin efter Anna? Och inte bara säger Anna i stället? Dålig vana.)

 
nöjda ♥
Efter god mat så kollade vi på Harry Potter , jag är inget fan av det så här är ett citat från Annas blogg:
" Malin hade tydligen bara sett första filmen så hon var ju inte lika insatt som mig kan man säga. När filmen började säger hon sjukt nöjd "Åhh kolla, det DÄR är Harry Potter" "

Dock
... lät jag inte nöjd, anna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0