22/7

I dag efter jobbet hämta jag upp Sandra, vi gick på bio - Poopers pingviner med jim carrey! Vi var HELT SJÄLVA i hela biosalongen, haha. Mysigt! Rolig film, kändes dock som jag hade sett den redan?

Sen drog vi till max lite snabbt o köpte cheesburger!

Lite roligt:
- Jag stänger av bilen så jag inte kör på tomkörning.
- Pratar med en jag känner genom luckan
- Får maten
- Står kvar med avstängd bil, och kollar fortfarande genom luckan en stund
- Sandra får säga : Malin, vi kan åka. Vi har fått maten."
- "jaha" får jag fram.
- Undra va de tänkte när jag sitter kvar o kollar in hungrig genom deras lucka när det är lång kö bakom. haha!


mat ♥

Kommentarer
Postat av: sandraaaaa

HAHA ville ha mer mat <3

2011-07-23 @ 11:43:31
Postat av: a

hahaha störd du är

2011-07-24 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0