hej

Hejhopp!

Älskar verkligen det här vädret. Jag har inte tid att jobba, mår inte bra av det när det är så fint! Vill vara ute!

Har letat lägenhet ett tag nu, vart o kollat på 3 köpes men jag blir så tveksam. Nu har jag beslutat mig för att ta en hyreslägenhet i stället, men de är så svåra att hitta! Anmälde mig precis på hyresbostäder.se för att "ligga där och samla poäng"...?

Fast kanske ska göra som Amanda sa : "Malin, jag tycker du ska köpa en hund i stället för en lägenhet!"
Hm, vilket villl jag ha mest? :) båda blir det väl innan året är slut hoppas jag!
De roliga är att Amanda inte minns att hon sagt det, så antingen har jag drömt det, eller så vimsa hon fram det på någon av våra knäppa fyllor under pip!

Nu ska jag skjutsa hem Leija, sen blir de jobb :(

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha malin jag kommer ihåg att jag sagt det :D när vi satt på balkongen hos mig du jag och alexandra och vi pratade om hennes tatuering som var hennes hunds namn visst va de väl så?

2011-07-13 @ 21:01:02
URL: http://amandaeedlund.blogg.se/
Postat av: j

uuhahahah nej de var da jaag fraga om du hade sagt det dagen innan for jag hade fatt for mig det ;);)

2011-07-13 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0