trivs

Nu har de hänt en sån där hemsk händelse igen, som blir en mardröm för de drabbade. Det ryser i mig när jag tänker på det...
Så i dag är det en såndär dag man ska ta hand om sina egna närmsta. Man tänker inte på hur bra man har det förns innan det händer något.






Åkte ut till mamma där jag fick mat, och matlåda med mig hem. Tack för att du finns världens snällaste mamma!

Var en evighets sen jag tränade, så i kväll kör jag ett combatpass! I morgon kommer jag ha träningsvärk, så härligt!


Kommentarer
Postat av: Evert

Söta :)

2011-07-19 @ 20:21:04
Postat av: a

fet jag ska vara :(:(:( kul att man är så trött när mn jobbar......

2011-07-19 @ 20:35:47
Postat av: Mam

Skönheten o odjuret, vi kan inte vara släkt :-)

2011-07-28 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0