Väjde för en get

I går fick jag mitt straff. Och det har jag lärt mig i från. Rätt sjukt att några minuter innan tänkte jag "undra vilket som är farligast att göra när man kör bil? sminka sig, eller smsa?" För det var precis det jag hade gjort hela vägen mot Storfors.

Gud, egentligen fattar jag inte vad som hände :s
Hamna nere i diket med bilen, rätttt emot en skylt med två stolpar. Den synen när jag kom i 90 km/h, kommer jag nog aldrig glömma. Tänk om jag kört in i det? Lyckas dra upp mig hamnar på andra sidan vägen. Får sladd, och ner i diket igen kör där nere en bit tills det blir som en grusväg igenom diket, alltså uppehåll av diket. Blir som ett stortgupp, sen tar det tvärstopp på andra sidan. 
Tänk om jag kört in i skylten? Eller att det kom en annan bil? Eller sten i diket så jag volta.

Sen sitter jag där utan att göra nånting. Vem skulle jag börja ringa till o få hjälp av tänkte jag? Och att jag inte ville gå ut ifall nån jag kände skulle se mig. Får i väg ett sms till Louise "Ringring tinggggggg NUUUUUU kkltrt,av vähen" Glad att det var just Louise jag var påväg till faktiskt, hon är så bra i alla situationer! Som när vi bodde tillsammans i Kristinehamn o jag hade låst in bilnycklarna i bilen och bilen var . "Jag kommer direkt".

När jag prata med Louise så hann det åka förbi en bil (ska aldrig jag göra). Sen vänder jag mig om o de kommer en bil fort och sen 2 barn efter på cykel haha, de bodde tydligen där i närheten o hade hört det. Det var nog världens bästa man. För hur självsäker jag va på att det var okej och lugnt med mig så tog han hand om mig så bra, antar han vart med om chockande personer förut. Han var inte sådär pluttinutti och skulle trösta utan tog tag i situationen så bra, hjälpte mig dra upp bilen osv. Skulle vilja åka o säga tack till honom! 

Sen kom Louise och löste hela kvällen. Finafinafina Louise. Gud vad jag älskar dig.
1an på gymnasie
Jag vill alltid vara vän med dig!!! ♥ Du är bäst

Även om jag var chockad o ledsen i går, så har det vart mycket värre i dag.... Gjorde ju inte bättre av att se en kompis stå vid sin mosade bil halv 7 i morse, som hade ringt i natt och jag bara klickade bort. Gud vad händer ?! 

Jag tänker aldrig göra något annat samtidigt som jag kör bil igen. Iofs vill jag nog inte köra bil på länge alls.
Men det gick ju så jävla bra, tänk vad som kunnat hänt? Fattar ingenting ...

http://louisenystroom.blogg.se/2011/july/det-blir-inte-alltid-som-man-tankt-sig.html#comment
http://amandaeedlund.blogg.se/2011/july/some-people-just-want-it-all-but-i-just-want.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0