Berget/sveafallen

Hejhopp!
Lördag i dag! o jag har tillbringat 3,5 timme med Dennis på promenad i sveafalls stigarna! Roligt, trevligt, svettigt! :)

Stanna först på berget och hälsa på djuren :)

Först var båda nyfikna, Leija trodde hon fick en ny kompis.
Fåret gick undan, o Leija stoppa in huvudet genom stängslet för att lukta.
Fåret vänder sig om och stångar henne! som värsta skallningen!
hahah...... Leija blev chockad och ledsen!

Leija slickar grisen på trynet. haha!
De blev bästa kompisar, nästan så Leija inte ville följa med oss.
 
Hon var så nyfiken på alla djur! :D
 Dennis är i Värmland och Närke i samtidigt :o
grytor

Min finafinafina Leija :)

Bästis Dennis, fina leija och jag!

Jag tror vi gick ca 9 km sammanlagt, på skogstig med fullt av rötter och stenar. Önskar jag hade Leijas benmuskler som kunde hoppa uppför alla stenarna utan problem ;)

Fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0